lunedì 17 ottobre 2011

card: Happy Christmas (1)

Di certo sarà la prima di una lunga serie di card natalizie!
Eccola

ho utilizzato un mahè bianco e una carta natalizia di un paper pad 'my minds eye', il fiocco di neve l'ho ritagliato con la slice, poi ho aggiunto un bottone, uno spillino, e un filo di lana glitterata...semplice ma carina no?!?
eh si, questa volta la mia card mi piace!

con questa card partecipo a
CLEAN AND SIMPLE #162 , da cui ho preso lo sketch!
wee memories holiday madness
saturday challenge white + another color
scrapbookiando embossing
paper smooches photo ispiration

6 commenti:

  1. Clean & Simple ma molto... come dire... efficace!
    Molto carina, bella idea ;-)

    RispondiElimina
  2. Oh wow this is so gorgeous I love the design and layout and fabulous colour theme too, its just perfect for our challenge

    Thank You so much for taking part at Secret Crafter Saturday Challenge: 156 Whit and one other Colour

    I hope you join us again next week,

    Have a lovely day,
    Good luck with the challenge,
    Hugs Bridget :0) x.

    RispondiElimina
  3. molto clean and simple....:)
    carina...elegante

    RispondiElimina
  4. Super pretty card! LOVE the embossing:) Thanks so much for joining in the fun and playing along with us over at the Paper Smooches SPARKS challenge:)

    RispondiElimina
  5. So pretty!!!!Thanks for playing along with us at Wee memories!!!

    RispondiElimina

Grazie per la visita e grazie ancora di piu' se lascerai un commento!